در حسرت...

دهنگ

با توجه به پیشینه ی ورزشی این روستا،و همچنین دارا بودن استعداداهای ورزشی و داوری،شایسته است و منطق حکم می کند که از لحاظ حقوقی،روستا حق داشتن سالن را داشته باشد.اما چرا با وعده های پیاپی،تاکنون این امر محقق نشده است؟!کم کاری از جانب چه کسی ست؟!مسئولین روستا! شهرستان!یا نماینده ی محترم؟!

همه ی مسئولین بایست در تحقق این امر اهتمام ورزند:از شورا و دهیار محترم گرفته تا افراد ذی نفوذ که حامی نماینده اند.بایست همه متعهد و مصمم شویم و در این زمینه اختلاف های حزبی را کنار بگذاریم.

شورا و دهیار محترم می بایست به جد پیگیری نمایند و اگر در این زمینه مشکلاتی وجود دارد،شفاف سازی نماید از طرفی حامیان نماینده نیز نباید خود را بی مسئول تلقی نمایند و بایست از نفوذ خود،در جهت اخذ این امتیاز استفاده نمایند.

فرضا اگر هیچ کس در این روستا به نماینده ی محترم رای نداده بود،باز این حق طبیعی اهالی روستاست که از داشتن سالن ورزشی برخوردار باشند(البته این در حالی ست که 218 رای به نماینده ی محترم داده شده است)

ما به نمایندگی از مردم،از همه ی مسئولین روستا و همچنین نماینده ی محترم سه شهرستان،تقاضا داریم که به دور از هر گونه اندیشه ی سوء سیاسی،و تنها برای مردم این روستا،اقدام به احداث سالن ورزشی نمایند



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت23:49---8 آبان 1391
سلام
متأسفانه تا وقتی بحث رأی و حفظ موقعیت و منفعت طلبی باشه کاری برای پیشرفت و رفع مشکلات این روستا انجام نمیشود،وقتی کسی برای رضای خدا مسئولیتی رو قبول میکنه و برای جلب رضایت خدا کار میکنه مطمئنا هم خودش و هم نسبت به مسئولیتی که دارد موفق میشود و پیشرفت میکند ولی وای به روزی که خدا و رضایت او جایی در فکر و دل مسئولان نباشد نتیجه این است که شاهدش هستیم


ساعت11:09---8 آبان 1391
حامی نماینده ...... و ........شماها که گفته بودید سالن ورزشی کارش تمام شده ومجوزش صادر شده پس این سالن کجاست؟
پاسخ: سلام.... همشهري محترم،ما قسمتي از نظر شما را حذف كرده،و به جاي آن.......قرار داديم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 7 آبان 1391برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |